22 Haziran 2012 Cuma

MAAŞALLAH..

Tebrikler Sevgili Cenk & Yankı..
Haziran ayı karneler alındı, okullar kapandı veee düğün , nişan, sünnet ayı başladı..
Çok sevgili eski komşumuz Cem, dünyalar tatlısı iki afacan oğlunun sünnet davetiyelerini getirdi bu hafta başında.
Ve cuma günü için sünnet kurabiyelerini yapmaya karar verdik.
Davetiye üzerindeki renk, desen ve doku konseptine uygun kurabiyeler tasarladım.
Biz inanılmaz keyifle yaptık.Ev mis gibi limon koktu yaparken..Çünkü kurabiyelerimizi  limon aromalı yaptık bu sefer.Taze ve serin mis gibi limon tadı ile hazırlandı kurabiyelerimiz.
Bir de sürpriz hazırladık 200 adet kurabiye arasında bir tane parlak pırıl pırıl parıldayan minik kurabiye koyduk..Bakalım bu poşet kime çıkacak.Ben her kurabiyemi poşetlerken içine yapımında olduğu gibi bir miktar sevgi, bir miktar bereket, bir miktar huzur ve sağlık koydum..Ama bu kurabiyeye ayrıca şans da koydum..
Eeee her şeyin bir hikayesi var ve olmalı demiştim.İşte  bu sefer ki hikayemiz de bu bakalım ekstra şanslı kim ??
Neşeli ve keyifli yaz sünnet, düğün, nişan vs. vs. vs. 'lerineeeee...
Sevgi ile kalın.
Tülin









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder