22 Haziran 2012 Cuma

İYİ Kİ VARSIN ZEYNEBİM..

Zarif,sade ve lezzetli 15 Yaş Pastası..


Yaz tüm güzelliği ile karşımızda..Okulları kappattık çok şükür.İki  çocuk annesi olan bendeniz, beni gururlandıran her iki evladıma da sonsuz teşekkür ediyorum..Karnelerimiz anlaşıldığı üzere süper..Lise 2.sınıfa geçen kızım 8 senedir olduğu gibi bu senede takdirle geldi.3.sınıfa geçen oğluşum Yunus ise yapabileceğinin en iyisi ile bütün dersler 5'le geldi.Kendi çocuklarıma ve tüm sevgili diğer okul çocuklarımıza keyifli bir yaz tatili diliyorum.
Neyse gelelim mutfağa..
Kızımın doğumun günü 19.Haziran..Genelde herkes tatilde oluyor.Fakat birkaç sevgili arkadaşı yazlıklarından gelip Zeyno ile doğum günü kutladılar.Hepsine çok teşekkürler.Ben de onlara minik bir sürpriz pasta yaptım.Pastamız zarif,sade ve çok lezzetliydi..Nerden mi biliyorum ?? Bir tanede evde kutlama için kendimize yapmıştık da ordan..Diğer bir gün eski okul arkadaşları ile kutlanacak ikinci doğum günü kutlaması için ise sevimli cupcake'ler yaptık..Pastamız ve cupcake'lerimiz  çikolatalı kek, böğürtlen ve parça çikolatalı biraz da bitter chocolate chrispearls serpiştirdik..
Canım kızım nice sağlıklı, neşeli ve keyif dolu yaşlara..Mutlu Mutlu Yıllara Zeyno..
Seni Çooookk Seviyoruz.

Tülin






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder