29 Haziran 2012 Cuma

KINA OLMADAN DÜĞÜN OLUR MU ??

Melek Arkadaşım Dileğin Kına  Kurabiyeleri

Haziran ayı hareketliliğini konuşmuştuk daha önce .Düğün ,nişan,sünnet demiştik..Ama hiç  kına olmadan düğün olur mu?
Bu çok özel bir kına gecesiydi benim için. Çok sevgili arkadaşım, yüreği sevgi dolu, neşeli  mi neşeli, becerikli ve zarif bale öğretmeni  Dilek'ciğim , evlenip Amerika'ya gelin gidiyorrr. Darısı diğer sevgili gelin adayları kızlarımıza..Onlar kendilerini çok iyi biliyor bazılarından  çok yakında güzel haberlerini bekliyoruumm..
Kurabiyelerimin sade, zarif ve  Dileğe özel olması gerekiyordu..Ben de bir melek kadar kalbi temiz arkadaşıma çok cici Kına Kurabiyeleri yaptım..Lezzeti de özel olmalıydı elbette..Karamel ve badem çok yakıştı bence..
Dilek'ciğim sana ve Dwayne'e ömür boyu mutluluklar diliyorum canım..
Ege için ise yepyeni ve güzel başlangıçlar..
Sizleri çook seviyorum.
Tülin







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder