27 Eylül 2012 Perşembe

YAZMAZSAM OLMAZ..


Ne Kadar Şanslıyız;

Bu gün çok keyifle başlayan günüm, gerçekten niyetim doğrultusunda kıpır kıpır capcanlı geçti..Önce Cağaloğlu, kayınpederim değerli Gravür Sanatçısı Ressam Cemal Akyıldız'ın ofisini ziyaretle başladı..Güzel sohbetin ardından keyifle indim Cağaloğlu yokuşunu Eminönüne doğru..Bir kaç ihtiyaç temin ettikten sonra ara sokaklara uzattım başımı..Her yeri ayrı bir sürprizle dolu..İnsan gideceği yere biraz geç kalabiliyor etrafa takılmaktan..Binalar , tezgahlar, insanlar cıvıl cıvıl..
Sonra gökyüzüne baktım. Ve dedim ki ''Tanrım sana şükürler olsun. Ne kadar muhteşem bir ülkede ve ne muazzam bir şehirde yaşıyorum''..
Şimdi eve gitmeli ve  yarına muhteşem turtalar yapmalıyım..
ŞEBNEM'E SÖZÜM VAR !!!



Sevgili Kayın Pederim Gravür Sanatçısı Ressam Cemal Akyıldız


Paris L'union ve  Kaftanlar


Ece Ajandalarının Farklı Çalışmaları 



Atatürk ressamı olarak anılan Cemal Akyıldız'ın en çok tanınan  eseri Yıl 1956



Yokuşlar Yokuşlar
Hayatın sokakları inişler ve çıkışlar


Muhteşem Binalar ve Saçaklar


Bu ve benzeri
Varlık Yayınlarına şimdiye kadar 40 sene içinde 2000'in üzerinde roman kapağı çizdi


Bu keyifli ve güzel gün için tekrar teşekkürler Baba..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder