10 Aralık 2013 Salı

Neyi Bekliyorum !!

Sonunda Kavradım..
Neyi mi, ne beklemediğimi.Aniden oluverdi. Durun bu kadar aradan sonra normal bir yazı yazamazdım herhalde. Nereden başlamalıydım, dur bu gün olmaz yarın yazarım, yok yok her hafta mutlaka yazmalıyım. Ama bence bugün de geçsin her cuma yazarım. İşte böyle biri birini kovaladı günler, peş peşe geçti haftalar ve ben hala yazmayı bekliyorum.Araya hep bir şeyler girdi ertelendi durdu.Yok tatlı yazayım yok yok bu sefer tuzlu yazmalıyım.Her hafta bir yeni tarif vermek istiyorum.Kafamda tuttuğum, az kalsın beynimi bulandıran sanki beynimle bir akıp uçup gidecek olan yapmak istediklerim.
Heyyy dur bir dakika ne bu telaş ne bu acele derken 1 yıl daha geçivermiş.Çocuklar ve de biz 1 yaş daha büyüyüvermişiz.Acısı ve de tatlısı biraz da ekşisi ile hayatın yaşamın içinde kalmışız.Eğlenmiş,üzülmüş, mola vermiş, koşmuş, bazen de yorulmuş dinlenmişiz.İnsanca yaşanmış bir yıl daha .. Ülkem de olan biten, dünyada olan biteni görmüş yapılması gerekenleri yapmış, durulması gereken yerde durmuş, hayal kurmuş, tutkularının peşinden koşmuş, umutlu olmayı ve daima sevgi de kalmayı seçmiş, sevilmiş ve çok sevmişim.
Kısacası dostlar bugün herhangi bir tarif ve pasta görseli olmadan sadece Yeni Gelen yıla ve sizlere sadece sıcacık merhaba demek istedim.

      PEK MUTLU , HUZURLU, BOL KAZANÇLI, SEVDİKLERİNİZLE, SAĞLIK VE GÜZEL SÜRPRİZLERLE  DOLU BİR YENİ YIL SİZİ BEKLİYOR OLSUN

Yeni Yılda yenilenen enerjiler, olumlu düşünceler, sevgi dolu niyetlerle üretilen lezzetli ürünlerimle daha sık beraber olmaya .
VE HİÇ BİR ZAMAN ERTELEME YAPMAMAYA KARAR VERDİM.
NEYİ BEKLİYORUM Kİ.....

2013 'de neler yapmışım şöyle bir göz atmak isterseniz
 https://www.facebook.com/pages/T%C3%BClin-Aky%C4%B1ld%C4%B1z-Pastry-Design/379185552091534


Not : Bu resim mi !!
        Bilmem ki içimdeki hep bir şeyler bekleyen çocuk ve kedisi :)


..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder